Кошик
2634 відгуків
+380 (96) 982-70-77
+380 (95) 504-15-81
+380 (93) 625-19-80
Hoz-misto
Кошик

Повернення товару

Якщо Вам не підійшов розмір, колір, фасон, річ не вписалася в гардероб або ви зрозуміли що вона вам не потрібна, у Вас є 14 днів, щоб повернути її назад.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  • товар, не був у вживанні;
  • товар не має пошкоджень;
  • пломби, ярлики на місці;
  • збережена оригінальна упаковка;
  • товарний чек та інші документи в наявності.

Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню

Згідно діючого Закону України "Про захист прав споживачів", доповнень та поправок до нього, такі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають:

  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети),
  • натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • продукція з пуху чи пера (крім пуховиків);
  • м'які іграшки для дітей.

(Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте з причини невідповідності замовленням, виявлення браку або забруднень).

Порядок обміну товару

Свяжитесь с нашим менеджером  для уточнения всех деталей замены. Отправьте товар на замену по адресу и на имя, которые были предварительно оговорены с менеджером. Отправка посылки должна быть осуществлена за Ваш счет и без указания обратной доставки. Исключением является случай, если Вами был получен некачественный товар или доставлено не то, что было заказано. Тогда стоимость повторной доставки происходит за счет интернет-магазина. Замена высылается Вам в течение двух рабочих дней, после получения от Вас посылки.

Порядок возврата товара

Зв'яжіться з нашим менеджером для уточнення всіх деталей повернення. Надішліть товар за адресою і на ім'я, які були попередньо обговорені з менеджером. Відправка посилки повинна бути здійснена за Ваш рахунок і без зазначення зворотної доставки. Винятком є випадок, якщо Вами було отримано неякісний товар або доставлено не те, що було замовлено. Тоді вартість повторної доставки відбувається за рахунок інтернет-магазину. Протягом трьох робочих днів з дня отримання посилки Вам будуть перераховані гроші.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner